Τελευταίες σκέψεις πριν την κάλπη...


Την Κυριακή λοιπόν καλούμαι να ψηφήσω για την εκλογή των δημοτικών και περιφερειακών αρχών, μέσα από ένα νέο σχήμα που πρόεκυψε  με τον «Καλλικράτη». Όμως εγώ , όπως και η τεράστια πλειοψηφία των πολιτών, ταυτόχρονα βιώνω τα αποτελέσματα μιας οικονομικής κρίσης, πρωτόγνωρης μεταπολεμικά, η οποία ξέρω ότι είναι αποτέλεσμα των πολιτικών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία 30 χρόνια, που διακυβέρνησαν τη χώρα το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ. Αυτά τα κόμματα όμως σήμερα, χρησιμοποιώντας το τρικ της πολιτικής αναλγησίας, σαν να έπεσαν με αλεξίπτωτο χθες στην Ελλάδα, έρχονται και κάνουν μόνο διαπιστώσεις για την σημερινή τραγική κατάσταση της χώρας, ξεχνώντας  το πώς και γιατί φτάσαμε ως εδώ , με ποιες πολιτικές και με ποια πρόσωπα , αποποιούμενοι και αποσιωπώντας φυσικά τις τεράστιες ευθύνες των κομμάτων τους αλλά και των ιδίων που σαν υπουργοί αυτών των κυβερνήσεων είχαν.
Σήμερα αλλάζουν προσωπείο, ρίχνουν μαύρη πέτρα στο χθες, χρίζουν κομματικά τους στελέχη σε υποψήφιους «ανεξάρτητους» δημάρχους, και έρχονται με την ίδια διεφθαρμένη λογική, με τις ίδιες δοκιμασμένες πολιτικές και τα ίδια φθαρμένα πρόσωπα να μου ζητήσουν , να τους δώσω  εντολή να συνεχίσουν την ίδια πολιτική που μας οδήγησε μέχρι εδώ!!
Ε….ΟΧΙ. Εγώ δεν θα τσιμπήσω,  όσα διλλήματα και εκβιασμούς να μου απευθύνουν, ξέρω ποιος έχει την ευθύνη γι αυτό που μου συμβαίνει και τουλάχιστον δεν θα τον επιλέξω.
ΔΕΝ ψηφίζω γενικά και αόριστα, πρόσωπα η προσωπικότητες για δημάρχους και περιφερειάρχες. Ψηφίζω  πρόσωπα και προσωπικότητες , που είναι πολιτικοποιημένοι ενεργοί,  τίμιοι , δοκιμασμένοι στην πράξη και στη ζωή και όχι στη θεωρία και στα λόγια, άνθρωποι πάνω από όλα με την κυριολεξία της λέξης και όχι οι απάνθρωποι , αχυράνθρωποι, και πιόνια της εκάστοτε κυρίαρχης πολιτικής.
Ευτύχησα στον νέο Δήμο που προέκυψε από τον Καλλικράτη, και του οποίου είμαι δημότης, να υπάρχει ήδη από τις προηγούμενες δημοτικές εκλογές η Κίνηση Πολιτών Δήμου Κορινθίων, μια πραγματικά ανεξάρτητη και αυτόνομη από κόμματα, κίνηση πολιτών, ενεργών, πολιτικοποιημένων, κομματικά ενταγμένων η όχι, σε κάποιο κόμμα, που όμως έχουν μάθει να συζητούν να συνδιαλέγονται και να δρουν μετακομματικά, για  έναν συγκεκριμένο στόχο που αφορά τη νέα τους διευρυμένη πόλη, τη ζωή και τα προβλήματα των ανθρώπων της, την αρμονική και αειφόρο ανάπτυξη και συμβίωση περιβάλλοντος και ανθρώπων. Σε αυτή  τη προσπάθεια λοιπόν συμμετέχω και εγώ ενεργά, με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο και την ψήφο μου.
Όσο για την πιο «στενή»  πολιτική μου έκφραση έχω κάθε περιθώριο να την εκφράσω μέσα από την επιλογή μου για την περιφερειακή αυτοδιοίκηση.