Η ελληνικότητα των Ελλήνων....


Βρίσκομαι σε μεγάλο βενζινάδικο της Εθνικής οδού στον Ασπρόπυργο, (από τα πιο φτηνά),και βάζω βενζίνη στο αυτοκίνητο σε μια από τις πολλές αντλίες του.
Με εξυπηρετεί αλλοδαπός υπάλληλος, όπως αλλοδαποί είναι και όλοι οι άλλοι υπάλληλοι στις αντλίες.Με πλησιάζει λοιπόν ένας οδηγός που βάζει και αυτός βενζίνη σε διπλανή αντλία, και ψιθυριστά στο αυτί μου λέει:

"Γεμίσαμε από αυτούς ...μας παίρνουν τις δουλειές μας ...τα λεφτά μας άλλα που θα πάει θα τους διώξουμε όλους τους παλιό...."

Έκπληκτος από το θράσος του άγνωστου σε εμένα, τον ρωτάω δυνατά...

"Και γιατί μου τα λες εμένα αυτά;"

"Αμα δεν τα πει ο Έλληνας σε Έλληνα....  που θα τα πω....εκτός και αν δεν είσαι Έλληνας...."

Άρχισα να ανεβάζω στροφές.......

"Σιγα ρε Ελληναρά ....και που το ξέρεις  ότι εσύ είσαι  Έλληνας; τι σημαίνει για σένα ότι εισαι Έλληνας;;

"Γιατί γεννήθηκα εδώ,  εγώ και οι παππούδες μου.....αλλά μου φαίνεται πως θα έχεις και εσύ καμιά δεκαριά μαύρους και δουλεύουν για σένα....." μου απαντά, απομακρυνόμενος προς το αυτοκίνητό του ....
 ............................................................................................
Σήμερα διάβασα αυτό το πολύ καλό άρθρο του Ανδρέα Λασκαράτου , στο protagon.gr που αναφέρεται ακριβώς στο θέμα αυτό, και που νομίζω πως καλύπτει διάφορες πλευρές προβληματισμού που πρέπει να έχουμε όλοι όταν αναφερόμαστε στην Ελληνικότητα μας!!