Λίγα λόγια για το blogging

Άρχισα το blogging πριν απο 5 χρόνια περίπου, με μεγάλη ικανοποίηση που επιτέλους υπήρξε ένα μέσο προσβάσιμο,φτηνό και εύκολο που να μπορείς να γράφεις ελεύθερα για οποιαδήποτε ¨προσωπικα¨ η δημόσια θέματα, που ταυτόχρονα να γίνονται ¨κτημα¨ του καθενός ανα τον κόσμο! Απο την αρχή η επιλογή μου ήταν αυτή του επώνυμου blog,γιατί θεωρούσα πως αυτό το ισχυρό όπλο που είχα στα χέρια μου,πρέπει να έχει ταυτότητα, να προσδίδει κύρος και σεβασμό για την ¨αληθεια¨ και αξιοπιστία του. Φυσικά δεν έχω σπουδάσει Δημοσιογραφία και ούτε σκέφτηκα ποτέ να βγάλω χρήματα απο αυτή τη δουλειά ,αναρτώντας διαφημίσεις η πληρωμένα κείμενα. Είναι μια καθαρά προσωπική μου υπόθεση και παρέμβαση στα μέσα ενημέρωσης έχοντας μόνο την προσωπική ικανοποίηση ότι αφήνω κάπου στον ¨χώρο¨ το στίγμα της ύπαρξης μου. Γράφω για ότι με συγκινεί, μου τραβά το ενδιαφέρον, θέλω να προβάλλω η να στηρίξω. Απευθύνομαι σε όλους τους συνανθρώπους μου με διάθεση θετικής προσφοράς αλλά και διεκδικώντας να κάνω κριτική σε κάθε δημόσιο πρόσωπο και σε κάθε μορφής εξουσία. Αναρωτιέμαι πόσοι boogers θα μπορούσαν να ισχυριστούν χωρίς να ψεύδονται, αυτές τις απλές και κατανοητές αιτίες....
Είναι η πρώτη απο μια σειρά αναρτήσεων που θα ακολουθήσουν για το συγκεκριμένο θέμα.




- Posted using BlogPress from my iPad